Serbian language pronouns - can you complete the lyrics, what are the pronouns missing?


MOJA DRAGA (GDE JE SAD MOJ BEOGRAD)


Ljubav 1. ___ više nije prijatelj,
ponekad svrati samo kao gost.
Zašto se ljubav gubi bez traga,
2. ____ draga?

Do juče smo se lepo lagali
i verovali slepo u tu laž.
Zašto se ljubav gubi bez traga,
3. ____ draga?

Gde je sad 4. ____ Beograd?
Gde je sad 5. ___ Beograd?
Gde je sad 6. ____ Beograd?
A gde si sada 7. __?
A gde sam sada 8. __?

Sreća 9. ___ više nije dobar drug,
sa 10. ____ trči poslednji krug.
Zašto se ljubav gubi bez traga,
11. ____ draga?

Sad život 12. ___ ne vredi kao pre,
a i vreme kao da 13. ___ izmiče.
Zašto se ljubav gubi bez traga,
14. ____ draga?


1. nam, 2. moja, 3. moja, 4. tvoj, 5. moj, 6. tvoj, 7. ti, 8. ja, 9. nam, 10. nama, 11. moja, 12. naš, 13. nam, 14. moja